طراحی چیدمان و خرید وسایل خانه با سه کنج

به گزارش اهدا بلاگ، تجربه خرید اینترنتی حتی برای کسانی که همواره اولویت شان خرید حضوری بوده در روزگار همه گیری کرونا به ماجرایی عادی و حتی ضروری تبدیل شده است. ما این روزها چیزهایی را اینترنتی می خریم و در خانه تحویل می گیریم که تا پیش از این شاید حتی تصورش هم برایمان سخت و غیرممکن بود.

طراحی چیدمان و خرید وسایل خانه با سه کنج

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خرید لوازم منزل از جمله چیزهایی که شاید همواره برای خریدش تمایل داشتیم کل بازار را زیر و رو کنیم و همه نمونه های موجود را ببینیم؛ مبلمان، میز ناهارخوری و جایگاه همواره برای خیلی از ما وسایلی بودند که باید رنگ و طرح شان به دقت آنالیز می شد و مدام توی ذهن مان با بقیه وسایل خانه مقایسه می شدند تا مطمئن شویم با سبک چیدمان منزل همخوانی داشته باشند.

خرید چنین محصولاتی بدون اینکه آن را از نزدیک دیده باشیم قطعا سخت است و از طرفی چون هزینه قابل توجهی هم دارد نگرانی هایی بابت مورد پسند نبودن و همخوانی نداشتن با محیط منزل را برایمان ایجاد می نماید.

شرکت فن آوری چیدمان اتاق سه کنج با آنالیز همه این احتیاجها و حساسیت هایی که در خرید وسایل خانه وجود دارد، اپلیکیشن و سایتی راه اندازی نموده که می تواند جوابگوی تقاضای ما در این حوزه باشد.

عارفه واعظی، مدیرعامل این شرکت است که فارغ التحصیل مهندسی معماری است. بنیانگذار دیگر این استارت آپ مهدی مقیمی بوده و تحصیلاتش در زمینه مهندسی مکانیک و طراح صنعتی است. این تیم کوشش نموده اند از دانش و تحصیلات خودشان برای برطرف یکی از احتیاجهای مهم مشتریان استفاده و محصولی پر کاربرد را ارائه نمایند. شرکت فن آوری چیدمان اتاق سه کنج در سال 98 مجوز خلاق و نوآور را به دست آورده و در سال 99 در فهرست شرکت های دانش بنیان نوپا قرار گرفته است.

خدمات اپلیکیشن سه کنج در یک نگاه

شما به یاری اپلیکیشن سه کنج می توانید بدون احتیاج به حضور در فروشگاه ها، مدل انواع مبلمان را در یک فضای پیش فرض امتحان و رنگ های مختلفش را آنالیز کنید. این اپلیکیشن سه امکان ویژه دارد:

طراحی: با اپلیکیشن سه کنج می توانید شبیه یک طراح دکوراسیون، انواع سبک های چیدمان را در یک فضای مجازی که شامل اتاق ها، سالن پذیرایی و آشپزخانه است آنالیز کنید و ببینید مثلا فلان میز در کنار کدام مبلمان زیباتر است یا کدام رنگ برای جایگاه ها با پرده ها هم خوانی دارد. در این حالت هرکسی با هر سلیقه ای می تواند آنچه به نظرش زیبا می آید را طراحی کند.

در این بخش شما این امکان را دارید که غیر از مبلمان و میز و جایگاه، نوع کف پوش ها را هم انتخاب کنید. مثلا معین کنید سنگ باشد یا چوب یا سرامیک که بتوانید ظاهر فضای پیش فرض را به آنچه می خواهید برای خانه خودتان فراهم کنید را طراحی نموده یا نمونه آنچه مد نظر دارید که برای خانه تهیه کنید را در آن فضا آزمون و خطا نموده و ببینید مورد پسندتان است یا خیر.

کاتالوگ: کاتالوگی که در اپلیکیشن سه کنج وجود دارد، مجموعه ای از محصولات فراوری نماینده های مختلف مبلمان و میز و جایگاه و ... است که فرصت انتخاب و مقایسه را برای شما فراهم می نماید. از این کاتالوگ می توانید در حین طراحی ها بهره ببرید تا ببینید محصولات کدام برند را می پسندید و در نهایت کدام را دوست دارید بخرید.

گالری: یکی از ویژگی های اپلیکیشن سه کنج این است که شبیه به شبکه اجتماعی دکوراسیون داخلی است و شما می توانید در این قسمت هر آنچه طراحی کردید را برای خودتان ذخیره کنید یا این که برای دیگر کاربران هم به اشتراک بگذارید.

اکنون بیش از 70هزار ایده طراحی شده از طرف کاربران سه کنج در بخش گالری این اپلیکیشن در دسترس شماست.

مزیت استفاده از واقعیت افزوده

واقعیت افزوده یا AR (سرواژه Augmented reality) از دیگر خدمات سه کنج است که در قالب سایت ارائه می گردد. این امکان برای کسانی کاربرد دارد که می خواهند همزمان که در خانه هستند، مبلمان یا میز و جایگاه خاصی را که در سایت دیده اند را در دکور خانه شان هم ببینند. این تجربه خاص و جذاب در شرایطی که به هر دلیلی امکان رفتن به بازار و گشتن فروشگاه های مختلف وجود نداشته باشد یاری می نماید تا هم انواع نمونه های موجود را ببینید و هم بتوانید آن را در موقعیت خانه خود و در کنار سایر وسایل آنالیز کنید، رنگش را تغییر دهید و مطمئن شوید نمونه انتخابی تان در خانه شما زیبا است یا نه، جای زیادی می گیرد یا برخلاف ظاهرش در سبک چیدمان خانه شما جای نمی گیرد.

دعوت به همکاری

فروشگاه ها و فراورینمایندگانی که تمایل دارند با سه کنج همکاری داشته باشند و محصولاتشان در اپلیکیشن و سایت سه کنج ارائه گردد می توانند به وسیله راه های ارتباطی اعلام شده اقدام نمایند. سه کنج کوشش نموده با هزینه ای پایین، امکانی راحت و قابل دسترس را برای فراورینمایندگان ایرانی محصولات دکوراسیون داخلی ارائه دهد و از طرفی خدمات لازم برای خرید غیرحضوری افراد را هم فراهم کند.

چطور از فناوری واقعیت افزوده در سایت استفاده کنیم؟

واعظی، مدیر عامل شرکتفن آوری چیدمان اتاق سه کنج می گوید: در حال حاضر شرکت ایکیا (IKEA) به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای دکوراسیون داخلی به استفاده از فناوری واقعیت افزوده روی آورده و با توجه به شرایط همه گیری کرونا از این روش برای جذب مخاطب و فروش محصولات استفاده می نماید. به همین خاطر ما هم سعی کردیم بستر استفاده از این فناوری که می تواند بسیار پر کاربرد باشد را برای استفاده عموم مردم در جهت برطرف احتیاجمندی شان فراهم کنیم.

برای استفاده از واقعیت افزوده کافی است وارد سایت سه کنج شوید و در فهرست محصولات، نمونه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پس از آن دکمه در فضای خود ببینید را بزنید. در این حالت، دوربین گوشی شما فعال شده و با حرکت دادن گوشی می توانید قسمت های مختلف خانه را دیده و مبلمان و جایگاه و هر آنچه از بخش محصولات انتخاب نموده اید را در خانه تان ببینید.

اپلیکیشن و سایت برای سیستم عامل های iOS و اندروید قابل استفاده است. لازم به ذکر است اپلیکیشن سه کنج در کافه بازار، بارها به عنوان اپ برگزیده و خلاق انتخاب شده است. همچنین سه کنج توانسته در رویداد شتاب هنر صنعت مبلمان و صنایع وابسته نیز رتبه نخست را کسب کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 785

به "طراحی چیدمان و خرید وسایل خانه با سه کنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی چیدمان و خرید وسایل خانه با سه کنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید