شیائومی 12 دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با حالت زیبایی پیشرفته خواهد داشت

به گزارش اهدا بلاگ، ساعاتی قبل شیائومی رسما اعلام نمود که گوشی شیائومی 12 پرو اولین گوشی مجهز به سنسور نو IMX707 سونی برای دوربین اصلی است. حالا این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo با انتشار یک پست مشخصات دوربین سلفی شیائومی 12 را فاش نموده است. طبق این اطلاعات منتشر شده، این گوشی همراه با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از راه می رسد. در این میان، باید به وجود یک فیلتر نرم افزاری پیشرفته برای افزایش زیبایی چهره هم اشاره کنیم.

شیائومی 12 دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با حالت زیبایی پیشرفته خواهد داشت

شیائومی مدعی شده که این فیلتر مبتنی بر الگوریتم های یادگیری ماشینی است و برای این کار از شبکه های مولد رقابتی (GAN) استفاده می نماید تا با دقت بسیار زیاد، چهره کاربران جوان تر و مجذوب نماینده تر نشان داده گردد. شبکه های مولد رقابتی (GAN) از جمله پیشرفته ترین الگوریتم های یادگیری ماشینی هستند که در این روش، دو شبکه عصبی مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با این کار داده های بهتر و دقیق تری فراوری می گردد. از جمله کاربردهای این الگوریتم ها می توانید به ایجاد تصاویر، ویدیوها و صداهای مختلف اشاره کنیم.

بر اساس اطلاعات فاش شده، شیائومی 12 مجهز به نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED است که با رزولوشن 2400 در 1080 فول HD پلاس، رفرش ریت 120 هرتز، رنگ های 10 بیتی، پشتیبانی از فناوری HDR10+،Dolby Vision و حداکثر روشنایی 16000 نیت عرضه می گردد. در پنل پشتی این گوشی دوربین سه گانه تعبیه شده که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی IMX707 سونی است با قابلیت لرزشگیر اپتیکال است. بعلاوه در کنار آن یک دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری واقع شده است.

ضمناً گوشی های سری شیائومی 12 از نوترین چیپست پرچم دار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برند. پردازنده این تراشه مطابق معمول از 3 بخش تشکیل شده ولی حالا تمام هسته های پردازشی مبتنی بر معماری نو ARMv9 هستند. اول از همه باید به هسته اصلی یعنی Cortex-X2 اشاره کنیم که سرعت 3.0 گیگاهرتز را ارائه می نماید. بعلاوه در کنار آن 3 هسته Cortex-A710 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و 4 هسته کم مصرف A510 با سرعت 1.8 گیگاهرتز تعبیه شده است. روی هم رفته پردازنده این چیپست حدود 20 درصد سریع تر از اسنپدراگون 888 است و تا 30 درصد انرژی کمتری مصرف می نماید.

گویا انرژی شیائومی 12 از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی سیم 30 وات پشتیبانی می نماید. در مراسم رونمایی از شیائومی 12 و 12 پرو، شاهد معرفی شیائومی 12X هم خواهیم بود. بعلاوه نوترین نسخه رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 13 هم در این مراسم معرفی خواهد شد که این رویداد در تاریخ 28 دسامبر (7 دی) برگزار می گردد.

مدتی قبل لوگو و تعدادی از ویژگی های رابط کاربری MIUI 13 فاش شد. بر اساس این اطلاعات منتشر شده، ظاهرا شیائومی برای MIUI 13 توجه زیادی به ویژگی های ظاهری نشان داده است و به همین دلیل با انیمیشن های مجذوب نماینده تر و امکانات شخصی سازی بیشتری روبه رو خواهیم شد. به نظر می رسد شیائومی می 11 اولترا و دیگر گوشی های این خانواده اولین گوشی هایی است که با دریافت آپدیت از MIUI 13 بهره مند خواهند شد. در کنار این گوشی ها هم ردمی K40 پرو و پرو پلاس این آپدیت را دریافت می نمایند. البته نامی از مدل استاندارد یا گیمینگ ادیشن برده نشده است چون شیائومی در ابتدا به پرچم داران قدرتمند خود اهمیت می دهد اما بعید به نظر می رسد انتشار آپدیت برای این دسته از پرچم دارها خیلی طول بکشد.

مطابق معمول، شیائومی نوترین نسخه رابط کاربری خود را برای کاربران چینی ارائه می دهد و تمام فهرست های فاش شده هم مربوط به این بازار هستند. به همین دلیل درباره زمان انتشار MIUI 13 در دیگر کشورها هنوز با قاطعیت نمی توانیم صحبت کنیم.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1186

به "شیائومی 12 دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با حالت زیبایی پیشرفته خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12 دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با حالت زیبایی پیشرفته خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید