سولسشایر: خیلی وقت است که در رده سوم جدول هستیم، می خواهیم بین تیم های برتر قاره اروپا باشیم

به گزارش اهدا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه بازی حساس شاگردانش با لسترسیتی گفت که تیمش در فصل جاری فرایند رو به رشدی داشته است.

سولسشایر: خیلی وقت است که در رده سوم جدول هستیم، می خواهیم بین تیم های برتر قاره اروپا باشیم

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش فردا شب (یکشنبه) در هفته سرانجامی لیگ برتر انگلیس در خانه لسترسیتی می تواند با کسب یک تساوی سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، در آستانه این بازی حساس به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: ما از ماه اکتبر و پس از بازی های ملی، در لیگ برتر سومین تیمی هستیم که بیشترین امتیاز را کسب نموده ایم. بر حسب امتیازهای کسب شده، ما خیلی وقت است که در رده سوم جدول هستیم. ما تنها در آغاز فصل ثبات لازم را نداشته ایم. حالا ما ثبات بیشتری پیدا نموده ایم، به سطح آمادگی جسمانی بالاتری رسیده ایم و قدرتمندتر شده ایم.

وی اضافه کرد: ما می خواهیم در بین تیم های برتر قاره اروپا باشیم و در لیگ قهرمانان بازی کنیم اما نقل قولی قدیمی از وینستون چرچیل هست که می گوید موفقیت سرانجام نیست؛ شکست نابودکننده نیست، پس آنچه شما احتیاج دارید، شجاعت ادامه دادن است. این همان کاری است که ما در حال اجرا با این تیم منچستریونایتد هستیم. ما در حال پیشرفت هستیم و می دانیم که این سرانجام ماجراجویی این تیم نیست و این هم تنها سنگی دیگر در جهت پیشرفت مان است.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در مورد بازی فردا شب تیمش در کینگ پاور نیز گفت: فکر می کنم در ماه ژانویه گفته بودم که امیدوارم به جایی برسیم که وقتی به بازی سرانجامی فصل می رسیم، بتوانیم با شکست روباه ها در جدول بالاتر از آنها قرار بگیریم. هدف ما همین بود و به آن رسیدیم. ما با حس خوبی پا به این بازی خواهیم گذاشت. ما باید چند تیم را با امتیاز و تفاضل گل می گرفتیم و بازیکنان مان کاری را که احتیاج بود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. باید به کارمان دامه بدهیم و حالا در بازی سرانجامی خود هستیم و تنها 90 دقیقه باقی مانده است.

سولسشایر توضیح داد: ما هم مثل سایر تیم ها این حس را داریم که فصلی طولانی (به خاطر شیوع ویروس کرونا) را سپری کردیم اما آماده بازی هستیم. باید در5،6 هفته اخیر ثابت می کردیم که یکی از آماده ترین و قدرتمندترین تیم های لیگ هستیم اما تیم های دیگر را که نگاه می کنید، حس می کنید که کمی خسته هستند. نگران بازیکنان خودم نیستم، چون همگی سرحال و آماده هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 329

به "سولسشایر: خیلی وقت است که در رده سوم جدول هستیم، می خواهیم بین تیم های برتر قاره اروپا باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: خیلی وقت است که در رده سوم جدول هستیم، می خواهیم بین تیم های برتر قاره اروپا باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید