ستاره فوتبال صاحب تیم شد

به گزارش اهدا بلاگ، جیمی وارد مهاجم تیم فوتبال لسترسیتی مانند هموطنش دیوید بکام به یکی از ستاره های فوتبال انگلیس تبدیل شد که سهامدار یک باشگاه هستند؛ از این رو او بخشی از سهام تیم روچستر رینوس در شهر نیویورک را خریداری کرده است.

ستاره فوتبال صاحب تیم شد

واردی 34 ساله تصمیم گرفته در تیمی سرمایه گذاری کند که تا قبل از سال 2017 در دسته های پایین فوتبال کشور آمریکا بود و اکنون در در دسته دوم این کشور حضور دارد. باشگاه روچستر رینوس نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که واردی اکنون مالک مشترک این تیم نیویورکی است.

واردی در این باره به نشریه اتلتیک انگلیس گفت: زندگی من از الان نسبت به چیزی که 10 سال پیش بود، کاملاً متفاوت خواهد بود اما من می خواهم بعد از این هم همچنان درگیر فوتبال باشم. دلیل من برای انتخاب این تیم، افتخاراتی است که در گذشته کسب کرده. این تیم تنها تیمی در دسته های پایین فوتبال باشگاهی آمریکا است که قهرمان جام حذفی شده، تنها تیم خارج از MLS که هرگز توانسته قهرمان این رقابت ها شود. حالا من می خواهم آن را به جایی برگردانم که دوباره بتواند آن افتخارات را تکرار کند و حتی تیمی بهتر از آن زمان شود.

باشگاه روچستررینوس با اینکه تنها 25 سال پیش تأسیس شده است، کانون هواداری بزرگتر از تعدادی از تیم های مطرح MLS داشته و اوج افتخاراتش در سال 1999 رقم خورد که اولین باشگاه غیر دسته اولی آمریکا شد که جام موسوم به یو اس اوپن را کسب کرده، افتخاری که توسط هیچ تیم دیگری در دسته های دوم و پایین تر آمریکا کسب نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 890

به "ستاره فوتبال صاحب تیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره فوتبال صاحب تیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید