درویش: تا روزی که هستم برای پرسپولیس کوشش می کنم

به گزارش اهدا بلاگ، مدیرعامل پرسپولیس می گوید یحیی گل محمدی فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس خواهد ماند.

درویش: تا روزی که هستم برای پرسپولیس کوشش می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی سرخ پوشان مقابل ملوان گفت: بچه ها به جز این که بردند نمایش خوبی داشتند. الحمدالله آسیب دیده ها به ترکیب برمی گشتند. این عیدی خوب را تقدیم به طرفدارانی می کنیم که در سخت ترین شرایط تیم را حمایت می نمایند.

او درباره مجوز حرفه ای پرسپولیس گفت: اگر اخبار را مرور کنید طی دو، سه ماه اخیر همکاران ما فعالیت بسیار زیادی شاید تا 3-4 صبح داشتند و مشغول بارگذاری و تنظیم اسناد بودند. یک سری مسائل مالی و بدهی از گذشته بود و گاهی اوقات برای اینکه یکی از این طلبکاران را پیدا کنیم مسائلی داشتیم. یکی از آن ها حتی فوت نموده بود و به هر جهت مجبور بودیم به وسیله وکلا آن ها را پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: ما بدهی آن هایی که ثبت و اعلام شده بود را دادیم و تا امروز مسئله ای نیست و تا 10 فروردین اسناد را بارگذاری کردیم.

درویش در خصوص اظهارات بازیکنان استقلال مبنی بر حمایت از پرسپولیس با کنایه گفت: راست می گفتند، چون اینکه پرسنل تا 3 صبح فعالیت کند، یعنی به تیمش علاقه دارد و این خودش حمایت است. یقینا اگر حمایت پرسنل ما نبود، این کار میسر نبود.

او ادامه داد: الان چندین طلبکار حساب ما را بستند! در خصوص کالدرون هم یادتان هست پنجره پرسپولیس بسته شد و بعد هم مسائل مالی زیادی درست شد که ما یکی پس از دیگری کوشش کردیم بدهی ها را مرتفع کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره ادامه کار یحیی در فصل آینده گفت: ایشان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و وقتی قرارداد دارد یعنی سرمربی پرسپولیس خواهد ماند.

رضا درویش درباره بیانیه خصوصی سازی عنوان نمود: نمی دانم دستورالعمل آن ها چیست و اگر مجوز معین هیئت مدیره را دارند، در این مورد تصمیم خواهند گرفت. ما وظیفه داریم تا روزی که هستیم برای شادی این طرفداران که در سخت ترین شرایط تیم را حمایت می نمایند، کوشش کنیم.

وی اضافه کرد: هیئت مدیره ما تکمیل است و اگر قرار است سازمان خصوصی سازی تصمیم بگیرد که باید در این مورد از آن ها سوال کنید.

رضا درویش با اشاره به مجوز پرسپولیس از کمیته مصارف برای هزینه ها گفت: اصلا اساس این است که کمیته مصارف را گذاشتند که ما برای هزینه، مجوز بگیریم. اگر کمیته مصارف مجوز ندهد، اصلا بانک پولی به ما نمی دهد.

او درباره گرفتن پول بدون مجوز به وسیله آجورلو گفت: من نباید جوابگوی [عملکرد]دیگران باشم.

مدیرعامل پرسپولیس در خاتمه با اشاره به سه جز صورت مالی و تسلط او عنوان نمود: قرار است یک دوره و امتحان فشرده بگذارند تا یاد بگیریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1426

به "درویش: تا روزی که هستم برای پرسپولیس کوشش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: تا روزی که هستم برای پرسپولیس کوشش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید