دادگاه شکایت هندی ها از پرسپولیس برگزار گردید، حکم احتمالی علیه سرخ ها

به گزارش اهدا بلاگ، پرسپولیس به دلیل مطلبی که در اینستاگرام این باشگاه منتشر شده بود با شکایت هندی ها روبرو شده بود.

دادگاه شکایت هندی ها از پرسپولیس برگزار گردید، حکم احتمالی علیه سرخ ها

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز آدینه جلسه کمیته انضباطی AFC بدون حضور نمایندگان باشگاه پرسپولیس و گوا برگزار گردید و شکایت هندی ها از باشگاه پرسپولیس مورد آنالیز نهاده شد. طرفداری در این خصوص گزارش داده که هنوز حکمی به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده اما به نظر می رسد با توجه به بی مبالاتی ادمین های اینستاگرام باشگاه و انتشار آن پست عجیب و غریب، باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت جریمه نقدی خواهد شد.

همان طور که در جریان هستید ابراهیم شکوری چندی پیش در مصاحبه ای اظهار داشت تمام مسئولیت این حکم با توجه به این که اینستاگرام باشگاه در اختیار کارگزار است، متوجه آنها خواهد بود. پیش از شروع بازی های آسیایی پرسپولیس در هند، صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار متنی برای حریف پرسپولیس کری خواند اما در این متن، با اشاره به لشکرکشی و کشورگشایی یکی از پادشاهان ایران، ناخواسته به هندی ها اهانت شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 893

به "دادگاه شکایت هندی ها از پرسپولیس برگزار گردید، حکم احتمالی علیه سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه شکایت هندی ها از پرسپولیس برگزار گردید، حکم احتمالی علیه سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید