خبرنگاران میلان نفس یوونتوس را گرفت

به گزارش اهدا بلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال آث میلان در حالی که با 2 گل از یوونتوس عقب بود به پیروزی درخشان چهار بر دو دست یافت.

خبرنگاران میلان نفس یوونتوس را گرفت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بامداد چهارشنبه از هفته سی و یکم لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا و در دیداری حساس، آث میلان در استادیوم سن سیرو به مصاف یوونتوس رفت و به فزونی چهار بر دو رسید.

نیمه نخست، اتفاق خاصی به همراه نداشت اما در نیمه دوم همه چیز متفاوت شد.

در دقیقه 46 رابیو با ضربه ای تماشایی گل نخست یوونتوس را به نام خود نوشت و در ادامه کریستیانو رونالدو اختلاف را افزایش داد تا بانوی پیر تورین شرایط خوبی داشته باشد.

اما در ادامه میلانی ها با حملاتی همه جانبه، صدرنشین لیگ را وادار به عقب نشینی کردند.

در دقیقه 62 ابراهیموویچ از روی نقطه پنالتی گل نخست میلان را درون دروازه حریف جای داد و فراک کسیه در دقیقه 66 کار را به تساوی کشاند.

تنها 2 دقیقه پس از آن لیائو مهاجم جوان میلان پیروز شد گل سوم تیمش را به ارمغان آورد تا روسونری بازگشتی عالی به این بازی داشته باشد.

بازی جسورانه میلان ادامه داشت و در دقیقه 81 آنته ربیچ مهاجم اهل کرواسی پیروز شد تا چهارمین گل میزبان را به ارمغان آورد.

میلان با این پیروزی 49 امتیازی شد و تا رتبه پنجم جدول بالا آمد. یوونتوس صدرنشین که فاصله ای با تکرار قهرمان ندارد نیز در امتیاز 75 باقی ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 237

به "خبرنگاران میلان نفس یوونتوس را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میلان نفس یوونتوس را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید