تیم ها باید در شهر خودشان تمرین نمایند، داور می توانست قاطع تر باشد

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا عصر سه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خوبی بود و دو قسمت داشت که یک قسمتش حاشیه ای بود و هر دو نیمکت می خواستند از تیم شان دفاع نمایند و حواشی اش زیاد از حد شد.

تیم ها باید در شهر خودشان تمرین نمایند، داور می توانست قاطع تر باشد

وی اضافه نمود: ما اگر قوانین داوری را بهتر بدانیم شاید این اتفاقات جزئی دیگر رخ ندهد که بازی به جنجال کشیده گردد و 6-7 دقیقه بازی ساکن گردد. اما از لحاظ فوتبالی برخلاف دیگر بازی ها پانزده دقیقه اول را خوب آغاز نکردیم و بازی را از دست دادیم و گل خوردیم.

وی ادامه داد: به مرور زمان بعد از جنجال هایی که رخ داد سعی کردیم بازی را کنترل و حفظ کنیم و در یکی از بهترین زمان های بازی یعنی در دقایق آخر نیمه اول گل زدیم و نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

نویدکیا اضافه نمود: برخلاف خیلی از بازی ها که در نیمه های دوم بازی را از دست می دادیم، امروز بازیکنان ما تا دقایق آخر سعی کردند بازی را کامل تحت کنترل داشته باشند. موقعیت های خیلی خوبی خلق شد و خیلی خوشحالم این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و سه امتیاز را گرفتیم.

سرمربی سپاهان در مورد گلی که مس رفسنجان به ثمر رساند و داور آن را مردود اعلام کرد، اظهار کرد: من فقط دیدم داور با ناظر و بعد با داور چهارم صحبت کرد و بعد تصمیم گرفت رأی را عوض کند. من قبلاً هم گفتم که دلم نمی خواهد درباره داوری صحبت کنم. کارشناسان روی این صحنه ها بحث می نمایند و معین می گردد ما از داوری سود بردیم یا ضرر کردیم. اجازه دهید درباره این مسائل کارشناسان نظر دهند.

نویدکیا در همین زمینه ادامه داد: به نظرم بیشتر از این که راجع به فوتبال، ساختار، نوع بازی، سازماندهی و برنامه ریزی مان صحبت کنیم، داریم از مسائل حاشیه ای و داوری می گوئیم. اجازه دهید داوران کارشان را انجام دهند و اگر اشتباهی هم اجرا شده باشد برای هر دو طرف بوده است.

وی اعلام کرد: هم ما و هم مس می خواستیم از تیم مان حمایت کنیم و باز هم می گویم شاید یک مقدار قوانین را بلد نیستیم و به همین دلیل حاشیه ها خیلی زیاد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان نمود: نمی توانم بگویم داور بازی در حد این بازی نبود، بالاخره آن کسانی که می نشینند و بازی را می بینند باید جواب دهند و من فقط این را می توانم بگویم که داورها نباید اجازه دهند بحث ها اینقدر طولانی گردد. نمی توانم قضاوت کنم داوری به نفع ما یا مس بود اما می توانم بگویم داور می توانست قاطع تر باشد و اجازه ندهد 5،6 دقیقه بازی متوقف و ساکت گردد و این مساله به نظرم نقطه منفی داوری بود اما درباره بقیه مسائل کارشناسان نظر می دهند.

تمرین نکردن تیم ها در شهرهایشان غیرحرفه ای است

نویدکیا درباره مس رفسنجان نیز گفت: مس تیم خوبی است و اینکه بازیکنانش سعی می نمایند در طول 90 دقیقه ریتم تاکتیکی شان را تا آخر حفظ نمایند، نشان می دهد که با برنامه ریزی خوبی به لیگ برتر رسیدند.

وی ادامه داد: مسائل و عیب و ایرادهایی هم دارند اما باید به این اعتماد به نفس برسند که دیگر تیم ضعیف و قوی در فوتبال ایران وجود ندارد و هرکسی می تواند صندلی خوبی به دست بیاورد.

نویدکیا اعلام کرد: اگر بازیکنان مس تمرکزشان را روی گل دوم از دست نمی دادند و تجربه لیگ برتر داشتند شاید بهتر از ما کارشان را در این بازی پیش می بردند و باید تمرکزشان را حفظ می کردند. با پتانسیلی که در این شهر وجود دارد فکر می کنم روز به روز کارشان بهتر گردد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه نمود: با این که چهار تیم در تهران داریم اما هشت تیم در تهران تمرین می نمایند و فقط در بازی های رسمی در شهرشان به میدان می فرایند و این معضل بزرگی برای فوتبال ما است.

وی ادامه داد: تیم ها باید در شهر خودشان تمرین نمایند و با حس و حال مردم شهرشان زندگی نمایند و انتقادها را به جان بخرند. از دید من فوق العاده غیر حرفه ای است یک تیم در شهر خودش تمرین نکند و اگر واقعاً می خواهیم فوتبال حرفه ای داشته باشیم باید ساختارهای مان را جوری درست کنیم که تیم های مان را در شهر خودمان نگه داریم تا با شرایط شهر ما وفق پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 595

به "تیم ها باید در شهر خودشان تمرین نمایند، داور می توانست قاطع تر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ها باید در شهر خودشان تمرین نمایند، داور می توانست قاطع تر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید