تولید برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی در کانون لرستان

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران/لرستان مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان لرستان گفت: برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی برای بچه ها و نوجوانان در فضای مجازی، توسط مربیان کانون استان در حال تولید است.

تولید برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی در کانون لرستان

محمدجواد محمدی در خصوص این اقدام فرهنگی، هنری، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و نیز تعطیلی فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و افزایش زمان فراغت بچه ها، اقدامات فرهنگی، هنری و ادبی، برای بهره مندی بچه ها و نوجوانان که این روزها امکان حضور در مراکز را ندارند، در فضای مجازی از طریق مربیان کانون در دستور کار قرار گرفته است.

وی شرح داد: مربیان کانون پرورش فکری استان به منظور ارتباط با اعضا در زمان تعطیلی مراکز، اقدام به تولید و پخش برنامه های متنوع و مختلفی در فضای مجازی می کنند.

مدیرکل کانون اضافه کرد: در اجرای این طرح مضامینی چون: امنیت و آرامش دادن به بچه ها و نوجوانان، آگاهی دادن جهت مراقبت های فردی و گروهی آن ها، استفاده بهینه فرهنگی از زمان و حضور مداوم در منزل، کاهش رعب و وحشت از بیماری در بچه ها و نوجوانان، ایجاد کردن فرصت مطالعاتی و خلق آثار، آموزش رعایت خود مراقبتی و موارد ایمنی، پیشگیری و چگونگی برخورداری از سلامت روانی، جسمانی و فکری، ایجاد امید، انگیزه، نشاط و شادی در بچه ها و نوجوانان مدنظر است.

محمدی به تولید قصه های 90 ثانیه ای، اجرای برنامه های شعرخوانی و اجرای پانتومیم، آموزش کاردستی، معرفی کتاب و فعالیت هایی نظیر نقاشی و... اشاره کرد و اضافه کرد: آثار نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، اوریگامی و سفال با موضوعات اعلام شده با کیفیت خوب و در مکان مناسب عکس گرفته و ارسال شود.

وی بیان نمود: انیمیشن های دودقیقه ای با پیام و مضامین مورد منظور همچنین، نمایش های عروسکی یک دقیقه ای ونیز دل نوشته های ادبی، شعر و داستان کوتاه (حداکثر 700 کلمه)، بچه هاه های شعر و ترانه با موضوع آموزش های بهداشتی برای بچه ها به صورت فیلم های کوتاه ضبط و در اختیار اعضا قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 28

به "تولید برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی در کانون لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی در کانون لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید