ببینید ، درگیری جنجالی سوژه رسانه های ورزشی جهان ، کارت قرمز مستقیم داور به دو سرمربی مطرح لیگ برتر

به گزارش اهدا بلاگ، ملاقات شب گذشته چلسی و تاتنهام در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس با درگیری سرمربی دو تیم جنجالی شد.

ببینید ، درگیری جنجالی سوژه رسانه های ورزشی جهان ، کارت قرمز مستقیم داور به دو سرمربی مطرح لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در مهمترین بازی هفته لیگ برتر انگلیس، چلسی در دربی لندن به مصاف تاتنهام رفت و در یک بازی هیجانی، دیدنی و پر از درگیری به تساوی 2 بر 2 رسید.

در این مسابقه جدای از درگیری بازیکنان در وسط میدان، توخل و کونته نیز شدیدا با هم درگیر شدند و به سوژه اصلی رسانه ها نام گرفتند.

آنها پس از گلزنی تاتنهام و پس از انتها مسابقه شدیدا با هم درگیر شدند که در نهایت آنتونی تیلور، داور مسابقه، با کارت قرمز مستقیم از آنها پذیرایی کرد.

پس از انتها مسابقه و در لحظه دست دادن 2 مربی، نزاعی بین کونته و توخل ایجاد شد که باعث شد هر 2 با کارت قرمز داور روبه رو شوند.

توخل پس از انتها مسابقه گفت: من فکر می کنم وقتی می خواهیم با هم دست بدهیم، باید به چهره همدیگر نگاه کنیم. او (آنتونیو کونته) البته نظری متفاوت دارد. مهم نیست، مثل خیلی از تصمیمات این بازی که مهم نبود. داور به هر دوی ما کارت قرمز داد؟ این هم یک تصمیم ضعیف دیگر از داور امروز بازی بود.

سرمربی چلسی گفت: هر 2 گل باید به وسیله داور و ویدیوچک مردود اعلام می شد. یک تیم مستحق پیروزی بود و آن هم ما بودیم. چلسی نمایشی دیدنی داشت و کیفیت خود را نشان داد.

توخل در گل اول به خطا روی هاورتز و آفساید ریچارلیسون اشاره نمود و در گل دوم معتقد بود که رومرو به علت کشیدن موهای کوکویرا باید از بازی اخراج می شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1318

به "ببینید ، درگیری جنجالی سوژه رسانه های ورزشی جهان ، کارت قرمز مستقیم داور به دو سرمربی مطرح لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، درگیری جنجالی سوژه رسانه های ورزشی جهان ، کارت قرمز مستقیم داور به دو سرمربی مطرح لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید