بازی کینگدام هارتس: ارتباط گمشده برای اندروید و آی او اس معرفی گردید

به گزارش اهدا بلاگ، بسیاری از قصه های فرعی و مختلف مجموعه کینگدام هارتس، در بازی های موبایل این سری روایت شده اند. دیروز در کنار رونمایی از بازی بزرگ بعدی این مجموعه یعنی کینگدام هارتس 4 (Kingdom Hearts IV) هم چنین شاهد معرفی یک بازی موبایل تازه در این سری بودیم. بازی کینگدام هارتس: ارتباط گمشده (Kingdom Hearts: Missing Link) برای پلتفرم های اندروید و آی اواس معرفی شده است و این طور که به نظر می رسد، با بزرگترین بازی موبایل این سری طرف هستیم.

بازی کینگدام هارتس: ارتباط گمشده برای اندروید و آی او اس معرفی گردید

بازی های موبایل سری کینگدام هارتس تا به امروز همگی ساختاری نوبتی داشته و از سبک گرافیکی دوبعدی استفاده می کردند، اما کینگدام هارتس: ارتباط گمشده به نظر از موتور پایه آنریل و منابع گرافیکی کینگدام هارتس 3 استفاده نموده است تا یک بازی نزدیک به نسخه های کنسولی مجموعه ارایه دهد.

بازی کینگدام هارتس: ارتباط گمشده از نظر فرایند برخلاف دیگر بازی های موبایل مجموعه، اکشن است و بازی نماینده ها می توانند طلسم ها و حرکات مختلف را حدودا شبیه به بازی های کنسولی، اجرا نمایند. فعلا سه شخصیت مختلف برای این بازی معرفی گردیده است که قصه کاملا تازهی را تعریف می نمایند و تصور می کنیم همانطور که نام بازی می گوید، بخواهد سوال های پاسخ داده نشده این مجموعه که به پس زمینه داستانی آن بازمی گردند را پاسخ دهد.

این بازی موبایل تازه هم طی مرنام سالگرد بیست سالگی سری کینگدام هارتس معرفی گردید و تصور می کنیم اسکوئر انیکس بخواهد برای مدت زمانی طولانی از آن پشتیبانی کند. بازی فعلی کینگدام هارتس روی موبایل Kingdom Hearts Union χ Dark Road است که داستان هزاران سال قبل از وقایع کل مجموعه را تعریف می نماید. این بازی موبایل هم طبق گفته اسکوئر انیکس، یک آپدیت رایگان در مرداد ماه سال جاری دریافت خواهد نمود که آخرین فصل داستانی آن محسوب می گردد و پفراینده این بازی را می بندد.

پس از انتشار آن آپدیت، می توانیم منتظر عرضه نسخه بتای کینگدام هارتس: ارتباط گمشده برای موبایل باشیم. زمان عرضه نسخه نهایی بازی تعیین نیست.

اطلاعات بیشتری از خود بازی در دسترس نیست، اما اسکوئر انیکس گفته که بازی به شکلی طراحی شده است که بتوان تمام بخش های آن را چه به صورت ایستاده و چه به صورت افقی روی موبایل تجربه کرد.

می توانید در ادامه تریلر معرفی کینگدام هارتس: ارتباط گمشده (Kingdom Hearts: Missing Link) و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1273

به "بازی کینگدام هارتس: ارتباط گمشده برای اندروید و آی او اس معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کینگدام هارتس: ارتباط گمشده برای اندروید و آی او اس معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید