ایمیل موقت چیست و چگونه می توان آن را ایجاد کرد؟

به گزارش اهدا بلاگ، ایمیل موقت عبارتی است که این روزها به احتمال بسیار زیاد با آن روبرو شده اید. با این حال اگر نمی دانید چیست، چه کاربردی دارد و چگونه می توان آن را ساخت، در این مطلب این موضوع را به شما آموزش خواهیم داد.

ایمیل موقت چیست و چگونه می توان آن را ایجاد کرد؟

ایمیل موقت یا همان ایمیل یک بارمصرف، به ایمیلی گفته می گردد که برای ساخت آن احتیاج به هیچ فرایند خاصی اعم از وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور و… ندارید. در واقع شما فقط روی یک گزینه ضربه می زنید تا یک ایمیل به صورت تصادفی برای شما ساخته گردد.

حالا که با تعریف این عبارت آشنا شده اید، شاید این پرسش برای شما به وجود بیاید که اصلا از ایمیل موقت چه استفاده ای باید کرد؟ از ایمیل موقت یا یک بارمصرف برای وارد شدن به وب سایت هایی که نمی توان به اعتبار آن ها اعتماد کرد، برای تبلیغات و مواردی از این دست استفاده می گردد. استفاده از ایمیل یک بارمصرف به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از بابت سرقت اطلاعات شان و یا ردیابی شدن، وارد یک وب سایت شده و کار خود را انجام دهند.

با این تفاسیر، اگر به ایمیل موقت و کاربرد آن علاقه پیدا کردید، باید بدانید که چگونه می توان آن ها را ساخت. خوشبختانه همانطور که در ابتدای متن هم گفته شد، فرایند ساخت آن اصلا پیچیده نیست و فقط کافی است روی یک گزینه ضربه بزنید تا ایمیل را حاضر و آماده در اختیار داشته باشید. برای این کار، یک جهت معین وجود ندارد؛ یعنی شما می توانید وارد هر وب سایتی که می خواهید بشوید و ایمیل یک بارمصرف خود را دریافت کنید. از جمله وب سایت های خوبی که این امکان را فراهم می نمایند عبارت اند از:

Hot Temp Mail یک وب سایت قدیمی برای ساخت ایمیل موقت به شمار میرود که در آن کاربر با وارد کردن نام کاربری مورد نظر و دامنه ای که در اختیارش قرار می گیرد، یک ایمیل یک بارمصرف می سازد که بعد از استفاده به صورت اتوماتیک پاک می گردد.

در این وب سایت هم شما به یک ایمیل موقت دسترسی خواهید داشت، با این تفاوت که وقتی کارتان با ایمیل تمام شد، نباید فراموش کنید که آن را پاک کنید. گفتنی است برای ورود به این وب سایت به احتمال زیاد به اپلیکیشن تغییر IP احتیاج خواهید داشت.

Temp mail از لحاظ رابط کاربری، شباهت زیادی به مورد بالایی دارد. شما می توانید ایمیل موقت بسازید، آن را ویرایش و یا حتی پاک کنید. دسترسی به این وب سایت کاملا باز است و به هیچ اپ دیگری احتیاج نخواهید داشت.

این وب سایت دامنه های بسیار بیشتری را در مقایسه با سایر وب سایت ها برای انتخاب در دسترس شما قرار می دهد. رابط آن هم بسیار آسان است و باعث سردرگمی نمی گردد.

سایر وب سایت هایی که می توانید برای ساخت ایمیل موقت به آن ها سر بزنید و شرح خاصی هم برای آن ها احتیاج نیست شامل موارد زیر می شوند:

توجه داشته باشید تمام این وب سایت ها امتحان شده اند و هیچ مسئله ای ندارند. اگر هم برای ورود به هر یک از آن ها با مشکل روبرو شدید، حتما از اپ های تغییردهنده IP بهره ببرید. هرچند جز یک مورد که به آن اشاره هم کردیم، سایر وب سایت ها کاملا باز هستند.

منبع: GeeksforGeeks

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1297

به "ایمیل موقت چیست و چگونه می توان آن را ایجاد کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمیل موقت چیست و چگونه می توان آن را ایجاد کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید