وام با 21 درصد سود برای خرید خودرو دست دوم

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمود خاشعی، مدیرعامل شرکت لیزینگ رایان سایپا از اجرای طرح خودرو های کارکرده اطلاع داد و اظهار کرد: سالیانه بین 3.5 تا 4 میلیون معامله در بازار خودرو های کارکرده اتفاق می افتد و ورود به آن می تواند بهبود شرایط بازار و یاری به افزایش قدرت خرید مردم در حوزه خودرو یاری کند.

وام با 21 درصد سود برای خرید خودرو دست دوم

او ادامه داد: ما با شاخص های بازار حرکت خواهیم کرد و آزادی عمل برای انتخاب خودرو و خرید از هر جایی وجود خواهد داشت به عبارتی ما بازوی کمکی برای بهبود قدرت خرید خواهیم بود.

خاشعی اعلام کرد: شرکت های لیزینگ میانگین نرخ را بر اساس انتظار و کارمزدها تامین می نمایند و رایان سایپا کم ترین نرخ را خواهد داشت. تمرکز ما بر محصولات سایپا خواهد بود اما امکان دریافت تسهیلات برای خرید سایر خودروها هم فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت رایان سایپا گفت: این تسهیلات تا سقف 50 درصد قیمت خودرو خواهد بود. پیش از این سقف 150 میلیونی برای پرداخت تسهیلات وجود داشت که حذف شد. برای جلوگیری از تبانی خریدار و فروشنده و مسائل احتمالی قیمت ها کارشناسی شده و سپس تسهیلات پرداخت می گردد.

او گفت: نرخ این تسهیلات 21 درصد بانکی به علاوه کارمزدهای منطقی خواهد بود و تا 3 سال فرصت پرداخت برای خریدار پیش بینی شده که فعلا فقط برای استان تهران فراهم شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 191

به "وام با 21 درصد سود برای خرید خودرو دست دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام با 21 درصد سود برای خرید خودرو دست دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید