معمای توهم نوری جالب؛ سلبریتی مشهور را در میان دانه های قهوه بیابید!

به گزارش اهدا بلاگ، الان هم باید فکر خود را به سمت پیدا کردن تصویر یک شخص در میان دانه های قهوه متمرکز کنید و هم تشخیص دهید که این چهره محو شده مربوط به کدام سلبریتی مشهور است.

معمای توهم نوری جالب؛ سلبریتی مشهور را در میان دانه های قهوه بیابید!

آیا می توانید سلبریتی مشهور را در این تصویر توهم نوری پیدا کنید؟ بله، امروز برای شما یه توهم نوری متفاوت انتخاب کردیم تا کمی بیشتر فکر شما را درگیر کنیم.

الان هم باید فکر خود را به سمت پیدا کردن تصویر یک شخص در میان دانه های قهوه متمرکز کنید و هم تشخیص دهید که این چهره محو شده مربوط به کدام سلبریتی مشهور است. پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و خیلی به گذر زمان توجه نکنید، چون محدودیتی برای شما در این توهم نوری وجود ندارد.

هدایت: آیا توانستید حدس بزنید که تصویر کدام سلبریتی در میان دانه های قهوه پنهان شده است؟ نگران نباشید ما یک هدایت کوچک برای شما در نظر گرفته ایم؛ حتماً متوجه شده اید که تصویر محو شده در مرکز این تصویر پنهان شده است. سلبریتی مورد نظر یک بازیگر مرد مشهور است. باز هم تمرکز خود را بیشتر کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای توهم نوری

آیا توانستید پاسخ این معمای توهم نوری را پیدا کنید؟ پاسخ روآن سباستین اتکینسون یا همان بازیگر نقش مشهور مستر بین است. نام این بازیگر را اگر به درستی نمی شناسید، قطعاً نام مستر بین برای همه آشناست. چهره این بازیگر مشهور در وسط دانه های قهوه قرار گرفته است که در تصویر پایین برای شما تعیین شده است.

اگر نتوانسته اید پاسخ این توهم نوری را پیدا کنید، نا امید و نگران نشوید. به وسیله همین وب سایت می توانید با انواع تست های اینچنینی خود را محک بزنید و قدرت تمرکز و توجه خود را بالا ببرید.

منبع: راهنماتو

منبع: فرادید
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1392

به "معمای توهم نوری جالب؛ سلبریتی مشهور را در میان دانه های قهوه بیابید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای توهم نوری جالب؛ سلبریتی مشهور را در میان دانه های قهوه بیابید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید