مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس فاش شد

به گزارش اهدا بلاگ، به نظر می رسد در کنار گوشی های گلکسی نوت 20، باید انتظار معرفی دو مدل تبلت گلکسی تب اس 7 را هم از طرف شرکت سامسونگ داشته باشیم. در کنار مدل استاندارد، مدل پلاس این تبلت با نمایشگر 12.4 اینچی AMOLED به همراه رزولوشن 2800 در 1752 راهی بازار می شود.

مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس فاش شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

این تبلت از رابط کاربری One UI 2.5 و همچنین قلم S Pen و Samsung DeX پشتیبانی می کند اما در عین حال مهم ترین ویژگی های آن از نظر سخت افزاری خواهد بود. طبق یک گزارش جدید، گلکسی تب اس 7 پلاس از تراشه تازه نفس اسنپ دراگون 865 پلاس بهره می برد که در کنار آن 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در نظر گرفته شده است.

همچنین این تبلت می تواند از فناوری 5G هم پشتیبانی کند ولی صرفا برای فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز می توان از گلکسی تب اس 7 پلاس استفاده کرد. به غیر از موضوع تراشه، نباید باتری غول پیکر و سرعت شارژ این تبلت را از قلم بیندازیم.

ظاهرا انرژی این گجت از باتری 10900 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می کند. این یعنی از این نظر، نسبت به آیپد پرو هم حرف بیشتری برای گفتن دارد. البته به احتمال زیاد مدل 11 اینچی گلکسی تب اس 7 از چنین سرعت شارژی پشتیبانی نخواهد کرد.

در نهایت باید بگوییم گلکسی تب اس 7 پلاس از دو دوربین اصلی 13 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 312

به "مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب اس 7 پلاس فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید