مخفی کردن آخرین بازدید و آنلاین بودن به واتساپ اضافه می گردد

به گزارش اهدا بلاگ، واتساپ در حال کار بر روی ویژگی نوی است که مدت هاست کاربران درخواست آن را دارند. این ویژگی که ابتدا برای نسخه iOS ارائه می گردد، این امکان را به کاربران واتساپ می دهد تا شرایط آنلاین بودن خود را از دیگر کاربران پنهان نمایند. به گفته بعضی منابع، ویژگی نو که اکنون در حال توسعه است، در به روزرسانی آینده این برنامه ارائه خواهد شد.

مخفی کردن آخرین بازدید و آنلاین بودن به واتساپ اضافه می گردد

به گزارش خبرنگاران، گزارش های این هفته پیش نمایشی از این قابلیت و انتظارات کاربران از آن را به نمایش گذاشتند. بر اساس گزارش WABetaInfo تا به امروز کاربران واتساپ این امکان را داشتند که اطلاعات آخرین بازدید خود را به افراد منتخب، مخاطبین، همه یا هیچ کس نشان دهند.

مدتی است که این پیغام رسان محبوب، طیف وسیعی از تغییرات را برای بهبود تجربه کاربری خود ارائه می دهد. افشاگری از یک نشریه در مورد این بروزرسانی می گوید: پیکربندی افرادی که می توانند آنلاین بودن ما در واتساپ را مشاهده نمایند اکنون امکان پذیر است. بر اساس گزارش ها، این گزینه دقیقاً در آخرین تنظیمات واتساپ با دو گزینه تازه Same as Last Seen و Everyone در دسترس قرار خواهد گرفت. برای مثال کاربران می توانند مخاطبین من را برای مشاهده آخرین بازدید خود انتخاب نمایند. همان چیزی که پیش از این برای مشاهده آنلاین بودن کاربران قابل انتخاب بود.

توسعه قابلیت تازه همزمان با ارائه یکی دیگر از ویژگی های حیاتی واتساپ انجام می گردد. قابلیت تازه به کاربران این امکان را می دهد تا پیغامی را که قبلا ارسال نموده اند ویرایش نمایند. مدت زیادی از زمانی که واتساپ به کاربران اجازه حذف پیغام ها را داد، می گذرد. با این حال، این پیغام رسان هرگز ویژگی ویرایش پیغام ها را ارائه ننموده بود که به زودی این امکان را فراهم خواهد نمود.

منبع: techstory

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1298

به "مخفی کردن آخرین بازدید و آنلاین بودن به واتساپ اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخفی کردن آخرین بازدید و آنلاین بودن به واتساپ اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید