زوج سابق ستاره پرسپولیس، عاشق گلزنی به استقلال!

به گزارش اهدا بلاگ، وینگر رامهرمزی سایپا برای دومین گل خود در لیگ بیستم، دروازه رشید مظاهری را انتخاب کرد تا نامش را بر سر زبان ها بیندازد.

زوج سابق ستاره پرسپولیس، عاشق گلزنی به استقلال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین مالکی در چند فصل اخیر یکی از ستاره های فوتبال خوزستان بوده، اما تصمیمات اشتباه در انتخاب تیم ها موجب شد تا خیلی دیر او بتواند توانایی هایش را در لیگ برتر نشان بدهد. مالکی که فوتبالش را در رامهرمز با تیم های مهرگان، استقلال رامهرمز و شاهین شروع کرده بود، در رده جوانان به ایرانمهر خرمشهر پیوست و پس از آن تیم جوانان فولاد را انتخاب کرد و سپس برای تیم مقاومت اهواز بازی کرد تا رده پایه را اینچنین بگذراند.

مالکی پس از آن به نفت مسجدسلیمان پیوست و توانست با این تیم در سال چهارم حضورش به لیگ برتر بیاید؛ تیمی که ستاره های زیادی، چون وحید امیری، حمید بوحمدان، حکیم نصاری، عباس عسکری و ... داشت. در آن فصل مالکی 7 گل به ثمر رساند که 5 پاس گل را وحید امیری به او داد تا این زوج در لیگ یک یکی از عوامل اصلی این صعود باشند.

مالکی پس از آن علی رغم پیشنهادی که از نفت تهران داشت، راه وحید امیری و حمید بوحمدان را پیش نگرفت و در مسجدسلیمان ماند و در نهایت فصل سه گل برای این تیم به ثمر رساند. او با درخشش در دیدار برابر فولاد با پیشنهاد دراگان اسکوچیچ برای این تیم روبرو شد و به فولاد رفت، اما در نهایت تنها نیم فصل در این تیم ماند و سپس به پیکان رفت و توانست یکی از عوامل صعود این تیم به لیگ برتر باشد.

او پس از آن به استقلال اهواز و شهرداری ماهشهر رفت و بعد هم با نظر محمود فکری به شاهین بوشهر پیوست و یکی از عوامل اصلی این تیم برای راهیابی به لیگ برتر بود تا سومین صعودش به لیگ برتر را جشن بگیرد. او فصل قبل در شاهین بوشهر ماند و با 7 گل، 3 پاس گل و 3 کسب پنالتی ستاره تیمش بود و البته پیشنهاداتی داشت که تصمیم گرفت فوتبالش را در 29 سالگی در تهران و تیم بی حاشیه سایپا دنبال کند.

مالکی که با پیراهن سایپا و در مسجدسلیمان اولین گل این فصلش را مقابل تیم سابق خود به ثمر رسانده بود، برای گل دوم خود بازی برابر استقلال را انتخاب کرد تا شوت دیدنی اش را وارد دروازه رشید مظاهری کند.

او فصل قبل و در همین ورزشگاه برابر استقلال تک گل تیم شاهین را به ثمر رساند و امروز این خاطره را دوباره تکرار کرد. این وینگر رامهرمزی گلش را به دایی خود که در جوانی از دنیا رفته، تقدیم کرد تا اینگونه موجب شادی اش شود. مالکی امیدوار است با درخشش در سایپا، راه بازیکنانی را در پیش بگیرد که از این تیم توانستند پیشرفت کنند و به تیم های برتر بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 673

به "زوج سابق ستاره پرسپولیس، عاشق گلزنی به استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج سابق ستاره پرسپولیس، عاشق گلزنی به استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید