دیابلو 4 برای اولین بار امکان ساخت شخصیت را به این مجموعه می آورد

به گزارش اهدا بلاگ، در حالی که برای مدتی شاهد خبر جدیدی از بازی دیابلو 4 (Diablo 4) نبودیم، شرکت بلیزارد در گزارش اخیر خود از توسعه بازی در 3 ماه اخیر جزئیات جالبی را درباره جنبه های هنری، طراحی شخصیت و حتی بعضی از باس فایت های آن منتشر کرد.

دیابلو 4 برای اولین بار امکان ساخت شخصیت را به این مجموعه می آورد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

برای اولین بار در تاریخ این مجموعه بازی، بازیکنان می توانند به صورت کامل شخصیت های خود را به گونه ای که می خواهند، شخصی سازی کنند و این موضوع می تواند کاری کند که جهان دیابلو بیش از پیش همه بازیکنان را در خود غوطه ور کند. جان مولر (John Mueller)، کارگردان هنری بازی، در وبلاگ بلیزارد جزئیات بیشتری را درباره طراحی شخصیت ها در دیابلو 4 بیان کرده است. او اعلام کرده است که آن ها با افزودن شخصی سازی برای شخصیت اصلی سعی کرده اند تجربه بازی را در این زمینه به سطح کاملا تازهی ببرند.

جان مولر در نوشته خود این نکته را شرح داده است که چرا این بار رویکرد متفاوت تری را با این شیوه هنری انتخاب کرده اند. تصمیم هایی که حتی به چیزهایی مثل ظاهر شخصیت ها و تعامل آن ها با یکدیگر مرتبط می شود.

جان مولر درباره این موضوع می گوید: وقتی به ابتدای کار برمی گردم، گمان می کنم که در بالاترین سطح هدف ما این بود که شخصیت های Diablo 4 را با استفاده از تازهترین ابزارها و تکنیک ها تا حد ممکن هنری و دست ساز جلوه دهیم. در طول زمان، جاه طلبی های ما پیرامون آنچه فکر می کردیم می توانیم به آن دست یابیم، تکامل یافته و حال در آنچه امروز می بینید، تجلی یافته است. ما می خواستیم از آخرین ابزارها و تکنیک ها استفاده کنیم اما درباره تکیه بر واقع گرایی نگرانی خاصی داشتیم که به گونه ای در تضاد با احساس دست ساز بودن پیدا کند که در بازی های بلیزارد ضروری است. ما نمی خواستیم به خاطر این فرآیند شخصیت ها حالت بسیار معمولی و عادی پیدا کنند. ما همچنین از نظر متریال ها و ظاهر شخصیت ها از واقع گرایی استقبال می کنیم.

او در ادامه صحبت های خود اشاره می کند: فکر می کنم که یکی از لحظه های مهم برای این تصمیم، نماهای از پیش رندرشده سینمایی دیابلو 3 بود. ما عاشق آن ها هستیم و حس کردیم می توانیم به کیفیت آن نماهای سینمایی در حالت ریل تایم و در محیط بازی دست پیدا کنیم. ما فکر کردیم که این جاه طلبانه اما امکان پذیر است البته مشخصا این یک خلاصه ساده سازی شده از هزاران گفت وگویی است که تیم ما انجام داده تا به نتیجه ای امروز برسیم. با این حال، چیزی که اهمیت دارد این است که در این راستا هیچ کس درباره محدودیت هایمان بحث نکرد. هیچ کس نگفت که ما نباید این کار را انجام دهیم یا نمی توانیم به آن دست یابیم. همه گفتند بله و همه در این راه بهترین تلاش خود را انجام دادند. فکر می کنم که این یکی از جنبه های منحصر به فرد بلیزارد است. در عوض اینکه بگوییم نه، به فلان دلیل نمی شود، همه ما گفتیم بله و به آن فکر کردیم. این یک جنبه شگفت انگیز کار در بلیزارد است..

بخشی از این رویکرد واقع گرایانه رسیدن به پیشرفت های عظیمی در سطح جزئیاتی بوده است که در جهانی دیابلو 4 وجود دارد. مولر می گوید: ما یک سیستم قدرتمند برای شخصی سازی شخصیت ها ساخته ایم که کاملا برای دیابلو تازه است و این به حجم بسیار زیادی از کار فنی روی شخصیت ها نیازمند بود. این راه حل ها نه تنها برای یک شخصیت، بلکه باید برای صدها مجموعه زره ، انواع مختلف بدن، ده ها شخصیت منحصربه فرد و طراحی هنری کاملا منحصر به فرد برای 5 کلاس متمایز بازی (برای شروع) اعمال می شد. این برای تیم ما یک چالش تازه بود که باید با آن روبه رو می شدیم.

در ادامه می توانید دو ویدیو برای نمایش برخی از حالت های ظاهری دو کلاس بربر و یاغی را ببینید.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 919

به "دیابلو 4 برای اولین بار امکان ساخت شخصیت را به این مجموعه می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیابلو 4 برای اولین بار امکان ساخت شخصیت را به این مجموعه می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید