درخشان: نباید بگوییم گوا ضعیف است، پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد

به گزارش اهدا بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم می تواند به قهرمانی آسیا برسد.

درخشان: نباید بگوییم گوا ضعیف است، پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی پرسپولیس برابر گوای هند اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بود و در طول بازی، پرسپولیس حکم میدان بود. در اینگونه بازی ها مهم نیست با تیم دوم بازی کنید یا تیم اصلی به میدان برود. مهم این است که پرسپولیس در تمام بازی ها برای برد به میدان برود.

وی اضافه نمود: اینکه گل محمدی سعی کرد به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشتند، بازی بدهد فکر خوبی بود چون اینگونه هم سایر نفرات در شرایط مسابقه قرار می گیرند و هم فشار از روی بازیکنان اصلی برداشته می گردد. با تغییراتی در تیم شاهد بودیم، پرسپولیس باز هم با همان تاکتیک همیشگی یعنی مالکیت توپ بازی کرد و سعی داشت با استفاده از تمام فضاها به حریف فشار بیاورد که در این کار پیروز عمل کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه نباید بگوییم گوا تیم ضعیفی است، گفت: هر تیمی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده، حتما کیفیت مطلوبی داشته و دارد. به همین خاطر نباید بگوییم پرسپولیس مقابل تیم ضعیفی بازی می کرد چون تیم هندی در بازی های قبلی خود نشان داده کیفیت ضعیفی ندارد.

وی توضیح داد: پرسپولیس به یک ثبات تاکتیکی خوبی رسیده و هر بازی بهتر عمل می نماید و بازیکنان به خوبی در زمین یکدیگر را پیدا می نمایند. من فکر می کنم با ادامه این فرایند، پرسپولیس می تواند به فینال برسد و اینبار جام را بالای سر ببرد.

درخشان همچنین درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس هم گفت: شهریار مغانلو بازی به بازی بهتر می گردد و از طرف دیگر عیسی آل کثیر هم با وجود محرومیت، الان شرایط خوبی دارد. باید به این بازیکنان فرصت داد تا به آمادگی کامل برسند و بتوانند بیشتر برای پرسپولیس گلزنی نمایند.

وی در خاتمه درباره اینکه آیا این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد یا خیر، گفت: تقابل با تیم های شرق آسیا واقعا سخت است چون آن ها فوتبال را واقعا حرفه ای دنبال می نمایند و امکانات وشرایط بهتری دارند با این حال امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 775

به "درخشان: نباید بگوییم گوا ضعیف است، پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: نباید بگوییم گوا ضعیف است، پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید