خبرنگاران 75 نفر در سوانح رانندگی درون شهری کرمانشاه جان باختند

به گزارش اهدا بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به جان باختن 75 نفر در سوانح رانندگی درون شهری استان طی 9 ماه سپری شده از سال جاری، گفت: آمار جان باختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل که 108 نفر بوده اند، 31 درصد کاهش نشان می دهد.

خبرنگاران 75 نفر در سوانح رانندگی درون شهری کرمانشاه جان باختند

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: در 9 ماه سپری شده از سال جاری همچنین یک هزار و 93 نفر از شهروندان در تصادفات رانندگی درون شهری مجروح شده اند.

وی ادامه داد: آمار مجروحان سوانح رانندگی درون شهری سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل که سه هزار و 301 نفر بوده اند بیش از 25 درصد کاهش نشان می دهد.

سرهنگ شیری همچنین از کاهش 54 درصدی تصادفات خسارتی در استان از ابتدای سال جاری تا سرانجام آذرماه خبر داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه 59 درصد افراد جانباخته در حوادث رانندگی درون شهری را عابران پیاده تشکیل می دهند، یادآوری کرد: در این خصوص شرایط مناسبی نداریم و آمار جان باختگان کرمانشاه 15 درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

وی همچنین با بیان اینکه 77 درصد افراد جان باخته را آقایان و 23 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند، گفت: بیشترین تصادفات فوتی درون شهری با 44 درصد بین ساعت 18 تا 24 رخ داده است.

سرهنگ شیری در سرانجام از کرمانشاه، هرسین، سرپل ذهاب، دالاهو، جوانرود و ثلاث باباجانی به عنوان پیروز ترین شهرستان های استان در زمینه کاهش تصادفات اظهار داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 638

به "خبرنگاران 75 نفر در سوانح رانندگی درون شهری کرمانشاه جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 75 نفر در سوانح رانندگی درون شهری کرمانشاه جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید