تعویض طلایی استقلال چند امتیاز برای آبی ها گرفته است؟

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بازیکنی که از او با عنوان تعویض طلایی استقلال در این فصل یاد می گردد، در آخرین عملکرد خود بعد از ورود به زمین به جای گل زنی گل ساخت تا همچنان نقش امتیازآورترین بازیکنی را ایفا نماید که از روی نیمکت به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین می گردد.

تعویض طلایی استقلال چند امتیاز برای آبی ها گرفته است؟

ارسلان مطهری که در فصل جاری عملاً تبدیل به یک تعویض طلایی برای استقلال شده و حالا حتی فرهاد مجیدی هم بیشتر تمایل دارد این بازیکن را در ترکیب ثابت قرار نداده و در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین به زمین بفرستد، مقابل تراکتور هم نقش یک تعویض طلایی را ایفا کرد با این تفاوت که این بار به جای گل زدن، گل ساخت.

مطهری با اینکه در این فصل تا به امروز تنها 3 بار پیروز به گلزنی شده تا برترین گلزن تیمش نباشد، هر 3 گل را در شرایطی به ثمر رسانده که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. مطهری با 3 گل و یک پاس گل با تاثیرگذاری مستقیم روی 4 گل مشترکا با امیر حسین حسین زاده دومین بازیکن تاثیرگذار در فاز تهاجمی آبی پوشان است.

این مهاجم آبی پوشان در هفته های سوم مقابل تراکتور، نهم مقابل پیکان و شانزدهم مقابل طرفدار پیروز به گلزنی شد و در هر 3 بازی به عنوان بازیکن جانشین در زمین حضور داشت. وی بعلاوه در هفته هجدهم مقابل تراکتور پاس گل داد که اتفاقاً در این ملاقات هم به عنوان بازیکن جانشین به زمین وارد شد.

در هر 4 بازی که مطهری گل زده یا پاس گل داده، آبی پوشان پیروز شده اند و به جز بازی مقابل پیکان که او زننده سومین گل تیمش بود، در 3 بازی دیگر زننده یا سازنده تک گل پیروزی بخش تیمش بوده تا مستقیماً روی 9 امتیاز این تیم تاثیر مستقیم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1220

به "تعویض طلایی استقلال چند امتیاز برای آبی ها گرفته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض طلایی استقلال چند امتیاز برای آبی ها گرفته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید