اولین عروسک باربی که یک سمعک در گوش دارد، روانه بازار خواهد شد

به گزارش اهدا بلاگ، در سال های اخیر، Mattel - یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان اسباب بازی در آمریکا - کوشش های زیادی را برای افزایش تنوع اسباب بازی های خود انجام داده است.

اولین عروسک باربی که یک سمعک در گوش دارد، روانه بازار خواهد شد

یکی از برند های شاخص این شرکت، عروسک باربی است و تنوع باربی های تازه دیگر شباهتی به باربی های مشابه و با اندام به اصطلاح آرمانی سابق ندارد.

برای تنوع دادن به باربی ها و همسان کردن آن با تغییر نگرش جامعه، از مجموعه زنان شاخص و پیروز الهام گرفته شده و دیگر اینکه باربی ها رنگ پوست، تیپ بدنی، بافت مو متفاوت پیدا نموده اند.

و نیز چون در هر جامعه ای شماری از آدم ها ناتوانی هایی دارند، سازنده عروسک نمادین کوشش نموده تا این امکان را برای همین بچه ها فراهم کند که عروسک های مشابه خود بیابند.

اکنون، این شرکت اولین عروسک باربی خود را با سمعک در گوش معرفی نموده است.

هنگام ساخت این عروسک، شرکت از دکتر جن ریچاردسون، که خبرنگاران برجسته در شنوایی شناسی مشاوره گرفت. با داشتن بیش از 18 سال تجربه در این زمینه، این کارشناس به طراحان یاری کرد تا سمعک های پشت گوش را به طور دقیق برای اسباب بازی تازه مشابه سازی نمایند.

ریچاردسون می گوید: مفتخرم که با باربی کار کردم تا بازتابی دقیق از یک عروسک با سمعک های پشت گوش ایجاد کنم. الهام بخش است که می بینم کسانی که کم شنوایی را در یک عروسک منعکس می نمایند … من از تماشا و بازی با یک عروسک شبیه آن ها برای بیماران خردسالم بسیار هیجان زده هستم.

عروسک کم شنوای تازه باربی بخشی از مجموعه Fashionistas 2022 این برند خواهد بود. مجموعه تازه بعلاوه توسعه یافته است و شامل عروسکی با پای مصنوعی و یک عروسک کن مبتلا به بیماری پوستی ویتیلیگو می گردد - یک بیماری پوستی که در آن رنگدانه در نواحی خاصی از بین می رود.

این مجموعه در حال حاضر شامل بیش از 175 عروسک است که هدف آن ها منعکس کردن تنوع و تفاوت های واقعی است.

لیزا مک نایت، معاون اجرایی ماتل و رئیس جهانی باربی و عروسک می گوید. برای بچه ها مهم است که خودشان را در محصول ببینند و به بازی با عروسک هایی را که شبیه آن ها نیستند تشویق شوند.

عروسک باربی تازه با سمعک گوش قرار است در ژوئن 2022 در والمارت، تارگت و آمازون عرضه گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1276

به "اولین عروسک باربی که یک سمعک در گوش دارد، روانه بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین عروسک باربی که یک سمعک در گوش دارد، روانه بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید