استقلال، گل گهر و آلومینیوم تیم های خاص در چهار هفته ابتدایی

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، استقلال تهران در پایان هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر با 10 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت تا در مجموع بهترین عملکرد را در 4 هفته ابتدایی فصل داشته باشد. آبی پوشان در حالی قبل از تعطیلات صدرنشین شدند که از 4 بازی خود 3 پیروزی، یک مساوی و 10 امتیاز دارند.

استقلال، گل گهر و آلومینیوم تیم های خاص در چهار هفته ابتدایی

استقلال و گل گهر سیرجان تنها تیم هایی هستند که در هر 4 بازی خود پیروز به گلزنی شده اند و این در حالی است که تیم پدیده هنوز پیروز به گلزنی در این فصل نشده است تا ضعیف ترین تیم تهاجمی باشد. گل گهر با 7 گل زده بهترین عملکرد تهاجمی را دارد و پس از آن هم سپاهانی ها با 6 گل در رده دوم قرار دارند.

بهترین عملکرد دفاعی لیگ برتر نیز در حال حاضر در دست تیم آلومینیوم اراک است. شاگردان خطیبی تنها تیمی هستند که هنوز دروازه شان باز نشده تا از این نظر بهترین عملکرد را داشته باشند. استقلال، سپاهان و پیکان نیز هر یک با دریافت تنها یک گل بعد از آلومینیوم دومین تیم ها در فاز دفاعی هستند.

ضعیف ترین عملکرد در فاز دفاعی هم دو تیم فولاد و تراکتور با دریافت 7 گل در 4 بازی دارند و پس از آنها صنعت نفت با 6 و نساجی با 5 گل در رده های بعدی قرار می گیرند.

در حالی در جدول تنها دو تیم مس رفسنجان و پدیده پیروزی را تجربه نکرده اند که این دو تیم یک دیدار انجام نشده دارند که باید به زودی نتیجه آن بازی پیروزی 3 بر صفر به سود مس رفسنجان اعلام شود تا پدیده تنها تیم بدون پیروزی جدول باشد.

در حال حاضر استقلال، سپاهان، گل گهر و آلومینیوم به ترتیب با 10، 9، 8 و 8 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار دارند؛ مس رفسنجان و پدیده نیز هر کدام با یک امتیاز در انتهای جدول هستند که در صورت احتساب پیروزی 3 بر صفر مس رفسنجان مقابل پدیده، این تیم 4 امتیازی شده و با تفاضل گل مثبت یک به رده نهم جدول صعود می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1093

به "استقلال، گل گهر و آلومینیوم تیم های خاص در چهار هفته ابتدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال، گل گهر و آلومینیوم تیم های خاص در چهار هفته ابتدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید